2012. január 2., hétfő

2. fejezet

HARRY

Hallottam, ahogy becsapódik az ajtó. Tudtam, hogy Niall volt az. Annyira éhes lehetett, hogy azt a fáradságot se vette, hogy használja a kilincset. Ölni tudott volna a Nando's csirkéért.
 - Szerinted most is a pasival van? - szakította félbe gondolatmenetemet Louis.
 - Mi? Kicsoda? - riadtam fel.
 - Eleanor. Szerinted most is a pasival van?
 - Nem tudom. De ha rájövök, hogy ki tette ezt, esküszöm, hogy megölöm. Vagy legalábbis megverem. Nem akarok börtönbe kerülni.
 - Köszönöm - nevetett fel. Végre.
Megcsörrent a telefonom. Joe volt az, az aranyszívű menedzserünk. Remek, már csak ő hiányzott. Felvettem, majd kihangosítottam.
 - Mizu Harry? - szólt bele, hanyagolva a köszönést. - Mi van Eleanorral?
Teljesen leblokkoltam, Louis ráadásul valószínűleg hallotta. Gyorsan rápillantottam, de szerencsére nem figyelt.
 - Szakítottak.
 - De nem úgy volt, hogy ő meg... - erre már Louis is felkapta a fejét.
 - NEM! - ordítottam rá.
 - Szia, Joe! - szólalt meg Louis.
 - Szeva, Louis! Nem is tudtam, hogy ott vagy - persze neki köszönt.
 - Szóval mit akarsz Joe? - próbáltam minél rövidebbre fogni ezt a beszélgetést.
 - Öh, igazából... Annyira nem fontos, majd máskor elmondom. Ki kell vennem a csirkét a sütőből - csapta le a telefont.
Idióta. Miért pont csirke?


LOUIS

Csirke? Mi van itt? Mintha Liam is azt mondta volna Niall-nek, hogy a csirkét veszik ki a sütőből. Utána meg elmentek a Nando's-ba. Csirkéért!
Harryre pillantottam. A telefonját nyomkodta, biztosan Twitterezett.
 - Louis! Képzeld, ma van a csirkeevés világnapja - lelkendezett.
 - Remélem nem hűl ki az ünnepi kajánk... Amúgy meg honnan veszed?
 - Benne van a trendekben.
 - Gondolhattam volna...
 - Ugyan már Lou! Most miért vagy ilyen?
Felsóhajtottam. Vajon le fog esni neki, hogy most szakítottam Eleanorral? Eszembe jutott a történet, amikor az égen kereste a döglött madarat. Nem, valószínűleg nem fog leesni neki...
 - Ja, Eleanor - mondta, majd tovább Twitterezett.
Azta, eszébe jutott! Harry volt a legjobb barátom, de néha legszívesebben fejbevágtam volna a telefonjával.
 - Ne legyél már ilyen! Ne add meg Eleanornak azt örömöt, hogy itt sírsz miatta.
 - Harry, csak ma reggel szakítottunk.
Azt már inkább nem tettem szóvá, hogy már nem is sírok. Néha igazán jól esett volna, ha egy kicsit megértőbb és figyelmesebb lett volna.
 - Jól van, bocsi. csak nem tudom, hogy ilyenkor mit kell mondani - nézett rám bűnbánóan, miközben lerakta a telefont. Haladás. - De hé! Szingli vagy!
 - És?
 - És gondolj csak bele, ha magányos lennél éjszaka...
 - Csak azt ne mondd, hogy te itt lennél nekem, Harold - sóhajtottam fel.
 - Arra gondoltam, hogy bármelyik lányt felhozhatnád - magyarázta. - De ahogy gondolod! Tudod, hogy én mindenre nyitott vagyok.
Most komolyan ezt mondta? Rámkacsintott! Kezdtem félni Harry közelében... Csak siessenek Liamék!


LIAM

- Ó, ne! - nyögtem fel.
Rajongók. Mindenhol a Nando's előtt. Megtaláltak, szokás szerint. Szerettük őket és tényleg nekik köszönhettünk mindent, de voltak közöttük elvetemültek. Olyanok, akik sikítoztak, sírtak és megpróbálták rólunk letépni a ruhát. Ők is ilyenek voltak.
Hátrafordultam Niall-hez, aki a telefonját szorongatta sápadtan.
 - Honnan tudhatták?
 - Harry kiírta Twitterre, hogy itt vagyunk.
Idióta. Életveszélybe sodort minket. Nem kap csirkét!
 - Liam! Szerintem fussunk. Ha sokáig maradunk, kihűl a csirke és újramelegítve nem jó...
Hát jó, most vagy soha! Egyik kezemmel megragadtam Niall pulcsiját, másikkal a szatyrot és rohanni kezdtem. A csajok egy ideig követtek minket, de lassan sikerült leráznunk őket. Megmenekültünk.
Megálltunk pihenni egy elhagyatottabb sarkon.
 - Megvan a kaja? - kérdezte Niall.
 - Igen, megvan.
 - Akkor jó. Amúgy nem kapsz belőle.
 - Miért? Én fizettem!
 - Nem érdekel. Kinyújtottad a pulcsi... Úristen!
 - Mi az?
Elmutatott a Starbuck's irányába, ahol Zayn és Eleanor sugdolóztak. Nem akartam elhinni, hogy képesek ezt tenni Louis-val.

Haaalo emberek! Kommenteknek örülnénk. Carmen :))

10 megjegyzés:

  1. Sziasztok! :)

    Érdekesnek tűnik maga történet :D De engem magával ragadott :D Nagyon tetszik, és kíváncsi vagyok mi is lesz belőle végül! :)

    Pinkie :)

    VálaszTörlés
  2. halihó!
    nagyon tetszik a történet siessetek a kövi résszel:)
    pusza : Cherylloydfan*-*

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó sztori! :) Várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  4. Eddig nagyon tetszik,várom a 3.részt!;D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jo a tortenet! Csak igy tovabb..!! :))

    VálaszTörlés
  6. helloka lánykák :DD bolondok vagytok, de ez valami rohadt jónak a kezdete. megyek tovább :)

    VálaszTörlés
  7. köszönjük szépen kedves veravagyok. olvassad!:DD

    VálaszTörlés
  8. hali! :) most kezdtem el olvasni eddig nagyon tetszik :D (Y)

    VálaszTörlés
  9. Nekem nagyon tetszik az egész..és a legjobban az tetszik,hogy viszel bele egy kis humort is...a döglött madártól vagy 10 percig nevettem...csak így tovább és maradjon meg a humorod :))

    VálaszTörlés