2012. január 4., szerda

4. fejezet

LOUIS


Liam és Niall pont a legfontosabbat felejtették el, a lehető legrosszabbkor. A csokit. Miközben duzzogtam, Harry még mindig önelégülten vigyorgott, amiért sikerült lelepleznie őket. Legnagyobb meglepetésemre Zayn, Liam, majd Niall lépett be az ajtón.
 - Csokit nem is hoztatok? - kérdeztem mérgesen.
 - Itt van, tessék - kacsintott Niall, majd a kezembe nyomta, és rohant is a konyhába csirkét enni.
 - Ez gyors volt.
 - Igazából én vettem a csokit. A bejárati ajtóban futottam össze Liamékkel - hencegett Zayn. Imádta, ha a figyelem középpontjában van.
 - Kösz.
Nem érdekelt, hogy ki vette, csak az a lényeg, hogy volt. Követtem Zaynt a konyhába, ahol a többiek már a csirke nagy részét megették.
 - Harry! Ideadod a barbecue szószt? - kérdezte Niall.
 - Ó, hát persze! - szólt vissza Harry, majd ahelyett, hogy odaadta volna neki, közelebb hajolt és a kis tégely teljes tartalmát a hajára öntötte.
 - HARRY, TE IDIÓTA! - ordított rá Niall, majd Harryhez sétált, és a vörös szószos haját egyenesen a fehér ingébe dörgölte. Ebből gáz lesz.
 - NIALL! VAN FOGALMAD ARRÓL, HOGY MENNYIBE KERÜLT EZ AZ ING? - Harry feje már rákvörös volt, szerintem a szívroham kerülgette.
Niall büszke fejjel, vigyorogva visszaült a helyére, és tovább majszolta a csirkéjét. Elmosolyodtam. A srácok akármikor, akárhol képesek voltak ilyen őrültségekre. Amikor mindenki lecsendesedett, leültem én is. Nem sok csirkét ettem, inkább csoki-hangulatom volt.
 - Louis... Hogyan tudtad meg, hogy Eleanor megcsalt? - törte meg a csendet Liam.
Zayn és Harry összenéztek. Biztosan őket is megviselte ez az egész.
 - Nicola mondta - feleltem.
 - A nővérem? - a szemei tágra nyíltak. - És mit mondott még? 
 - Csak annyit, hogy megcsal. Neveket sajnos nem mondott.
 - Rendben - legyintett, majd Niallra pillantott.
Már kezdett jó kedvem lenni, amikor Liam felhozta Eleanort. Köszi.



LIAM

Nem akartam elhinni, hogy Nicola köpött. A nővérem volt. Kiskorunk óta nagyon közel álltunk egymáshoz, így mindent elmondhattam neki, de ez számomra érthetetlen volt. Niall-lel elmondtuk neki, hogy mit gyanítunk Zaynről, de sosem hittem volna, hogy akármit elmond akárkinek. Ráadásul ő tartott vissza attól, hogy mindent elmondjunk Louisnak. Most meg pont ő...
 - Mi a bajod, Liam? Nem ízlik a csirke? - nézett kíváncsian Harry.
 - Nem, nagyon finom - válaszoltam minél gyorsabban, nehogy úgy döntsön, hogy engem is leölt barbecue szósszal. - Most megyek lefekszem. Jó éjt!
 - Jó éjt! - énekelték mindannyian más hangnemben, ritmusban, és dallamban. Felnevettem, majd a szobámba indultam.
Miután becsuktam az ajtót, ledobtam magam az ágyra és előkotortam a telefonom a zsebemből. Beszélnem kellett Nicolaval.
 - Hali Liam! Mizújs? - szólt bele a telefonba vidám hangon.
 - Miért mondtál el mindent Louisnak?
Rettentően mérges voltam. Azt hittem, megbízhatok benne.
 - Liam én... muszáj volt.
 - De mégis mit nem értettél azon, hogy ne mondd el senkinek?
 - Én csak nem bírtam tovább nézni, ahogy Eleanor hónapok óta megalázza.
 - Ez akkor sem a te dolgod.
 - Liam, hidd el, nagyon sajnálom. De így volt helyes.
 - Hagyjuk - lecsaptam a telefont. Egy kis nyugalomra volt szükségem.



NIALL

Miután Liam lelépett, én is elköszöntem, és a zuhanyzó felé vettem az irányt. A hajam már csomókban állt és ragadt a barbecue szósztól, úgyhogy megmostam. Utána is ragadt.
Meg.
Ölöm.
Harryt.
Ahogy Nicolat is, mivel semmi joga nem volt joga ahhoz, amit tett. Liam szobájába mentem, hogy megbeszéljük ezt az egészet.
 - Liaaaaam! - rontottam be, de ő már aludt. Igazából nem nagyon érdekelt. - Kelj fel! Még csak fél kilenc van!
Elkezdtem ugrálni az ágyán, aminek nem nagyon örülhetett, mivel a pulcsim kapucnijánál fogva lerántott, a hasamba rúgott és párnákkal kezdett bombázni, mindezt csukott szemmel. Fuldokoltam a röhögéstől.
 - Te normális vagy? - mondta álmos hangon.
 - Igen, tökéletesen.
 - Most azért jöttél be, hogy ezt közöld, vagy akarsz valami fontosat is mondani?
 - De kedves itt valaki. Beszéltél Nicolaval? - tértem a lényegre.
 - Igen.
 - És?
 - És mi? Nem bírta nézni, ahogy Eleanor megalázza Louist. Ennyi.
 - Komoly indok.
 - Az. A többiek?
 - Harry még mindig mérgelődik az inge miatt, Zayn szerintem tusol, Louis valami répás mesét talált a TV-ben, és nagyon jól szórakozik rajta.
 - Mi olyan vicces a répákban? - nevetett fel Liam.
 - Az, hogy narancssárgák. És mi olyan ijesztő a kanalakban? - elkezdtem fel-le húzogatni a szemöldököm.
 - CSÖND! A kanalak igenis ijesztőek! Gonoszak - mondta teljes meggyőződéssel és maga elé húzta a párnáját.
 - Ha te mondod - vállat voltam.
Elégedett arccal bámult, majd visszafeküdt az ágyába és sürgető szemekkel nézett rám.
 - Jól van, békén hagylak. Jó éjt.
 - Végre. Jó éjt.

Mielőtt lefeküdtem volna aludni, beszélni akartam Zaynnel. Nem tudtam, hogy hogyan győzte meg Liamet az ártatlanságáról. A szobájához mentem és bekopogtam.
 - Ki az? - szólt ki Zayn.
 - A Mikulás. Szerinted ki?
 - Gyere be Niall - mondta ásítva.
Leültem az ágyára, ő meg várta, hogy mondjak valamit.
 - Nem hiszek neked - böktem ki végül.
 - Pedig nem ártana.
 - Szerintem ártana. Minden arra utal, hogy te vagy a hunyó.
 - Niall. Nem mondom, hogy semmiben sem vagyok hibás, de hidd el, nem tudsz még mindent - bizonygatta.
Nem voltam jó a testbeszéd-olvasásban, de nem úgy nézett ki, mint aki hazudik. De akármire fogadni mertem volna, hogy nem száz százalékig ártatlan.
 - Mindegy, hagyjuk.
Felálltam és az ajtó felé mentem.
 - Várj! Sajnálom - szólt utánam bűnbánóan Zayn.
 - Ezt ne nekem mondd.
Kiléptem a szobájából és becsuktam az ajtót. A nappaliban Louis valami vígjátékot nézett, valószínűleg vége lett a répás sorozatnak. Harry telefonált, majd a azt mondta, hogy találkozik valakivel. Biztosan csak friss levegőre volt szüksége.



Sziiiasztok! Remélem tetszik, írjatok véleményt :) Mimi xx

6 megjegyzés:

  1. nagyon jóóóó *-----* siessetek a következővel! :D

    VálaszTörlés
  2. tetszik!louis és a répák... és végre megették a csirkét!! mikor lesz kövii?:)

    VálaszTörlés
  3. Imááádom *-* siessetek a kövivel :P

    VálaszTörlés
  4. szeretem ahogy irtok:) hajráá a kövivel!!;3

    VálaszTörlés