2012. január 7., szombat

6. fejezet

ZAYN

 - Danielle? - kérdeztem újra.
Nem jött válasz. Valahogy gyanítottam, hogy ő az, mivel ha Liam vagy Niall lettek volna, már régen előugrottak volna, és kérdőre vonták volna, amit hallottak.
 - Danielle? Liam? Niall? - ismételtem magam.
 - Hagyd már, Zayn! Akárki is volt az, már lelépett - idegeskedett Harry.
Imádtam, amikor kioktatott, de abba belehalt volna, ha elmondja, hogy hogyan lehetett ilyen meggondolatlan, hogy találkozott vele, majd a People címlapjára került.
 - Elmondod végre, hogy mi történt pontosan?
 - Semmi!
 - Akkor miért vagy a People címlapján?
 - Te meg miért vagy ilyen ideges?
 - Harry...
Leültem a kanapéra. Elegem volt mindenből, főleg belőle. Csak be akartam zárkózni valahova, és eltűnni egy időre.
 - Csókolóztunk.
Igen, ezt láttam az újságban is, mégsem akartam hallani tőle.
 - Honnan tudhattam volna, hogy éjjel negyed tizenegykor még tele van a város paprazzikkal?
 - Akkor is lehetett volna eszed, hogy nem a park közepén találkoztok.
 - Nem gondolkoztam. Azt hiszem, szeretem őt - vallotta be.
Ezt akartam a legkevésbé. Hányingerem lett.
 - Nem lehetsz ennyire önző! Ha ez kiderül, nem csak te leszel bajban.
 - De az nem fog megtörténni, ugye?
 - Nem tudom.
 - Remek. Most akarsz magamra hagyni? Köszönöm, nagyon jó barát vagy.
 - Már hónapokkal ezelőtt meg kellett volna tennem.
 - Ez most komoly? Csak egyvalamit kérek, mégpedig azt, hogy fogd be a szád és ne szólj senkinek semmit, és nem lesz semmi baj - teljesen kétségbe volt esve, már szinte ordított.
 - Nem kellek én ahhoz, hogy megtudják. Ott van az újság.
 - Csak ne legyél ennyire optimista.
 - Én csak reális vagyok.
 - Maradjunk annyiban, hogy pesszimista.
 - Ha te mondod - fintorogtam.
 - Akkor most velem vagy, vagy ellenem? - kérdezte.
 - Rendben, nem hagylak magadra - megadtam magam neki, elvégre a barátom volt. - Csak ne köszönd meg, mert nem szívesen teszem.
 - Köszönöm!
Ennyit ért, amit mondtam.
Miután kimondta, megölelt. Elég kínos volt, többnyire csak a hátát ütögettem.
 - Most megyek, és két kilométeres körzetben felvásárolok minden olyan újságot, amin rajta vagyok.
 - Te nem vagy normális.
 - Tudom - vigyorgott, majd elment.
 - Neked is szia.
Ránéztem az órára, ami 12:17-et mutatott. Ez azt jelentette, hogy a többiek körülbelül két, maximum két és fél óra múlva visszaérnek a moziból. Úgy döntöttem, futok egyet. Szükségem volt rá.

DANIELLE

A film nagyon jó volt, bár inkább a délelőttön törtem a fejem. Sejtésem azért volt, hogy Harry és Zayn miért borultak ki annyira, de az túl abszurd volt. Már eléggé elmerültem a gondolataimban, amikor Niall felkiáltott.
 - Együnk pizzát! Ez a kedvenc pizzériám.
 - Most zabáltad magad tele popcornnal, nachossal, meg fél liter kólával - forgatta a szemeit Liam, majd elhúzta a bejárattól.
 - Na és? A pizza az pizza. Ha látsz egyet, megeszed. Ez szabály. Louis, velem tartasz?
 - Én aztán biztosan nem, majd Danielle.
Niall kérlelő szemekkel nézett rám.
 - Kösz, most kihagyom - tudattam vele döntésem.
 - Most utállak titeket. Meg vagyok sértődve.
 - Jaj, de kár - mondta ironikusan Liam.
 - Öri-hari, durci-murci, sosebari? - grimaszolt Louis, majd sírást kezdett imitálni.
 - Nem, az túl csajos - gúnyolódott Niall, majd belevágott egy hatalmasat a hasába.
 - EZT MOST MIÉRT? EZ FÁJ!
 - Azért Louis, mert a férfiak így rendezik le. Majd máskor eszel velem pizzát.
 - Oké, ha befejeztétek a csajbunyót, akkor kinyithatjátok az ajtót. Nálam nincs kulcs, az ajtó meg zárva van - térítette őket észhez Liam.
Niall odadobta neki a kulcsot, ő meg kinyitotta az ajtót. Maga elé engedte a még mindig csipkelődő fiúkat. Amikor én mentem volna be, megfogta a karom és a szemembe nézett.
 - Mi történt? Látom rajtad, hogy valami nincs rendben.
Ilyenkor utáltam, hogy ennyire ismert.
 - Ne itt. Akárki meghallhat.
Beléptem a bejárati ajtón, és a szobájába mentem. Liam követett, majd becsukta az ajtót.
 - Azért jusson eszetekbe, hogy mi is itt vagyunk! - kiabált a nappaliból Louis, majd hallottam, ahogy pacsizott, valószínűleg Niall-lel. Akárhányszor Liammel a kettesben voltunk, mindig eszébe jutott valami perverz poén.
 - Fogd be! - horkant fel, majd mind a ketten nevetésben törtünk ki.
 - Hagyd, hagy élje ki magát.
 - Szóval, mi történt?
Leültem, és megvártam, amíg ő is.
 - Zayn.
 - Mit csinált már megint?
 - És Harry.
 - Tessék?
 - Amikor visszarohantam a kulcsokért, hallottam őket veszekedni.
 - Ez nem jelent feltétlenül rosszat. Néha szoktak.
 - Arról, hogy Harry nagy bajban van, és Zayn nem hagyhatja magára?
 - Mit csináltak?
 - Nem tudom, de azt hiszem, Zayn mutatott valamit Harrynek, amitől totál kiakadt.
 - Van tipped rá, hogy mi lehet az?
 - SMS? Cikk? Újság? Millió dolog lehet. Az is lehet, hogy csak félreértettem.
 - Reménykedjünk. Már ez is sok Louisnak, pedig nem is tud mindent.
 - Én akkor is utána fogok járni.
 - Segítek - megfogta a kezem.
 - Niallnek elmondjuk?
 - Nem tudom. Majd ha biztos, hogy nem azért került bajba Harry, mert Zayn észrevette, amint Louis maradék csokiját majszolja.
 - Oké - nevettem fel.
Ledőltem Liam ágyára, ő meg mellém feküldt, átkarolt, majd a fülembe súgta: 
 - Szeretlek.
Éreztem, ahogy a lehelete csiklandozza a fülem, amitől teljesen elöntött a melegség.
 - Én is szeretlek.
Elmosolyodtam, majd megcsókolt.

LOUIS

 - Szerinted mit csinálnak Liamék? - viccelődött Niall.
 - Honnan tudjam? Biztosan malmoznak.
 - Ők legalább nem unatkoznak. Amúgy hol van Harry és Zayn?
 - Nem tudom, de muszáj volt ennyire hason vágnod?
Felemeltem a pólóm és megmutattam neki, ahol megütött.
 - Lila.
 - Legalább színes. Igazából még csak meg sem bántam.
 - Máskor, ha verekedhetnéked van, megtennéd, hogy nem engem ütsz meg?
 - Hali, srácok!
 - Emlegetett szamár - köszöntöttük egyszerre Zaynt.
 - Nektek is szia. Rólam beszéltetek?
 - Is.
 - Amúgy hol voltál? - érdeklődtem.
 - Futottam.
 - Azt látom. Meg érzem is.
Niall befogta az orrát és betuszkolta Zaynt a fürdőszobába, majd visszaült mellém és bekapcsolta a TV-t. Éppen sztárpletykák mentek.
 - Louis Tomlinson és a barátnője, Eleanor tegnap reggel szakítottak ismeretlen okból. Talán a lány csak a hírnév miatt volt együtt a One Direction énekesével?
A torkom teljesen elszorult. Még csak egy nap telt el, honnan tudták meg ilyen hamar?
 - Kapcsold ki! - parancsoltam Niallre.
 - Ne haragudj! Nem tudtam, hogy ez fog menni.
 - Nem a te hibád.
Levegőt sem kaptam, teljesen leblokkoltam. Egyvalamit ismételgettem a fejeben: El ne sírd magad, el ne sírd magad, el ne sírd magad, el ne sírd magad.
A francba. Ennyit az akaraterőről és az önkontrollról.
 - Hozok zsepit - sóhajtott fel Niall.
 - Köszi.
Közben befutott Harry.
 - Szia Lou! Mi a baj? - nézett rám aggódó tekintettel.
 - Épp most mondták be a TV-ben, hogy szakítottunk Eleanorral.
 - Sajnálom. És mit mondtak még?
Leült mellém, maga elé húzta az egyik díszpárnát, és piszkálgatni kezdte. Védekező mechanizmus. Ez nála egyet jelentett azzal, hogy fél, kétségbeesett és zavarban van. De mégis miért?
 - Semmi mást. Ötletem sincs, honnan tudják.
 - Ó, helló Harry! - köszöntette Niall. - Hol voltál?
 - Mizújs, Niall? - integetett. - Csak izé... sétáltam. Most megyek. Aludni.
 - Fél négykor? Te tudod. Tessék Louis. Zsepi.
Hálás voltam a srácoknak, amikért itt voltak nekem.
 - Utálok bőgni.
 - Tudod mit mondanak. Ha sírsz, szebb leszel.
 - Nem hiszem. Megyek a garázsba, ott tartom a tartalék csokikészletem.
Kimentem a nappaliból, egyenesen a garázsba. A csokim nem volt ott, ahová a legutóbb tettem. Ha a többiek megették, ki fog törni a harmadik világháború.
Úgy döntöttem, megkeresem, hátha csak valaki elpakolta. Éppen kotorásztam, amikor egy hatalmas dobozt láttam a sarokban, ami a múltkor még nem volt ott. Kinyitottam.
Tele volt újságokkal, ráadásul ugyanazzal, a legújabb People magazinnal. Megfogtam a legfelsőt, és jobban szemügyre vettem a címlapot.
Harry csókolózott egy lánnyal, aki csak hátulról látszott.
Aztán még jobban megnéztem az ismeretlent, és nem hittem a szememnek.
Eleanor volt az.


Ne haragudjatok, hogy tegnap nem volt új rész. Fellépésem volt, és későn értem haza. Remélem tetszik, kommenteket! Mimi :) xx

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó!! :D Fúú, kíváncsi vagyok, hogy mi lesz... :P Kb mikor lesz új rész? Remélem nem sokára... :)

    VálaszTörlés
  2. ahh nagyon jó. :) nagyon kiváncsi vagyok már az okora, remélem minnél hamarabb hozod az uj részt :) egyszerre Zayn és Harry is?? :O Gratulálok nagyon jó a blogod :) siess. :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon tetszett várom hogy mi lesz ebböl az egészböl. amúgy hogy osztjátok fel kettőtök között hogy ki mit ír meg?

    VálaszTörlés
  4. köszönjük:) általában egyet mimi egyet én, de a következöt például megint mimi irja majd;) mellesleg mindent együtt találunk ki, beteges a fantáziánk és mindig leakadunk magunkon hogy mik jutnak eszünkbe. azt szoktuk mondani, hogyha szappanopera lenne kicikiznénk.. lesznek még izgalmak:D csok, carmen xxx

    VálaszTörlés
  5. ügyesek vagytok(; x

    VálaszTörlés
  6. Nagyon kiváncsivá teszel , imádom a blogod :)

    VálaszTörlés